4500+

Tevreden Klanten

4.9

4.9/5

Google gemiddelde Score

5400+

Tevreden Klanten

4.9

4.9/5

Google gemiddelde Score

Retourvoorwaarden

Je kunt binnen 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt je retour aanmelden. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen, is het verplicht je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Bekijk het ontvangen product dus goed na ontvangst.
Is de 14 dagen retourtermijn voorbij? Dan kan je geen gebruik meer maken van ons retourbeleid. Gelukkig zit er op alle producten van ons garantie en kan je daar uiteraard wel gebruik van maken.
Wij zullen het door jou betaalde bedrag binnen 7 dagen na ontvangst van het retourproduct terugstorten.
Als er bij het uitproberen en testen van het product schade is ontstaan omdat je er niet zorgvuldig mee bent omgegaan, kunnen wij de waardevermindering die dat tot gevolg heeft bij je in rekening brengen.

Wat moet je doen vóórdat je een product retourneert?

Als je een product wilt retourneren, moeten alle persoonlijke gegevens verwijderd worden van het apparaat. Als jouw persoonlijke gegevens bij ontvangst van de retour nog op het toestel staan, kunnen wij het niet innemen of verkopen. Om deze reden vragen wij je om de volgende stappen te doorlopen:

  • Maak zonodig een backup (software)
  • Herstel het product naar fabrieksinstellingen
  • Log uit bij iCloud (alleen van toepassing op Apple producten)
  • Schakel ‘Find my iPhone’ uit (alleen van toepassing op Apple producten)
  • Verpak het product in de originele verpakking, indien nog beschikbaar
  • Verzend het product goed verpakt in een stevige doos