4500+

Tevreden Klanten

4.9

4.9/5

Google gemiddelde Score

5400+

Tevreden Klanten

4.9

4.9/5

Google gemiddelde Score

Garantie en klachten

Garantie

Omdat we volledig achter onze producten staan, bieden wij garantie op al onze toestellen. Desondanks kan het een enkele keer voorkomen dat een toestel na korte tijd toch niet optimaal blijkt te functioneren. In dat geval kun je er zeker van zijn dat we dit voor je gaan oplossen.
Op alle artikelen die je bij ons koopt, zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Let er wel op dat de garantie direct via Jacob Trade verloopt. Als een toestel zonder toestemming van ons door een derde partij geopend en/of gerepareerd wordt, dan vervalt de garantie. Schade die buiten de garantie ontstaat, kunnen wij tegen een scherp tarief repareren. De wettelijke garantie geldt onverminderd eventuele extra aangeboden garanties.

Wanneer een toestel aan ons wordt geretourneerd en er wordt aan de hand van het onderzoek geen defect geconstateerd, behouden wij het recht om €24,95 aan onderzoekskosten in rekening te brengen. Deze dienen vooraf voldaan te worden, voordat wij het toestel retourneren. Of de kosten worden verrekend wanneer er een terugstorting zal plaatsvinden.
Bij het retourneren van toestellen dien je deze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak daarbij eerst wel een back-up van je data. Wanneer terugzetten niet mogelijk is, dien je je toegangscode op het retourformulier te vermelden. Jacob Trade is niet verantwoordelijk voor eventuele dataverlies.

Alle bovengenoemde garantietermijnen verlopen via Jacob Trade. Deze garantietermijnen betreffen onze eigen garantie en deze doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of onze dienstverlening, zowel voor u als consument als voor ons. Wij vragen je vriendelijk om je klacht aan de afdeling klantcontact kenbaar te maken. Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. We streven ernaar om je klacht binnen 48 uur te behandelen. Mocht het meer tijd kosten, dan zullen wij je hiervan tijdig op de hoogte stellen.

Onze gegevens:
Jacob Trade
Foksdiep 28C
8321MK Urk
Nederland

+316 11943422
info@jacobtrade.nl
KvK nummer : 75167905
BTW-nr : NL002417251B62